söndag 17 mars 2013

Tredagarshelg

 
Helgen har gått snabbt förbi. I fredags tog jag en härlig förmiddagspromenad innan vi åkte till Golden Dragon för att äta lunch med Anders mamma, moster, mormor och morfar. Sedan vidare till Renön där vi firade hans mamma som fyllt år. Kvällen spenderades hemma med vänner. Åt caesarsallad, såg hockey och tog det lugnt. Jag kände att kroppen inte riktigt var okej, huvudet hängde inte riktigt med när jag vred på det och så frös jag. Trots att jag knaprade alvedon kunde jag innan jag lade mig konstatera att jag hade feber.
 
Lördagen fick därför bli lugn här hemma. Mannen och storebror lekte ute i några timmar medan jag pysslade på lite och minstingen sov i vaggan. Grillmiddag och sen natten den värsta hittills för lilleman. Ont i magen så han skrek så han väckte oss allihop, gång på gång. Fick lite flashbacks från Melkers första år så vi hoppas att Fred får bättre mage än honom.
 
Fotografering för hela familjen imorse hos grymma Lina innan pappan drog till gymmet och sen snickrade hemma och vi andra mös på stugan. Två timmars sömn på soffan gjorde susen för mig! Ett lugnt hemmaträningspass och nu som vanligt, slapp i soffan för att råda bot på den där konstiga känslan i huvudet som återkommit. En god natts sömn är väl inte för mycket att önska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar