fredag 13 september 2013

En fredagkväll

 
Sitter i sängen med mina småpojkar snarkandes bredvid mig (den största som snarkar högst har inte lagt sig än). För ovanlighetens skull lyssnar jag på musik, just nu Beyoncés Listen. Det är verkligen inte ofta jag lyssnar på musik eftersom jag inte kan t.ex. läsa text och lyssna på musik samtidigt, blir så distraherad då. Även i bilen har jag gärna tyst.

Hemma från en supermysig kväll hos bror med familj där vi fick supergod mat, efterrätt och sedan surr och Ubongospel. Så mysigt att umgås! Jag, Anders och barnen gjorde idag även en utflykt till Granträsk där vi kapade och lastade ved och åt vår medhavda matsäck. Sedan chockade Fred oss genom att sova i två timmar, inte illa! Väl hemma skulle veden klyvas men det gick lite sämre då klyven strejkade, så vi får fortsätta en annan dag.
Ubongo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar