söndag 29 september 2013

Min träning. v. 39

Måndag: 45 min tabataträning utomhus

Tisdag: 80 minuters promenad på spåret runt Vallsberget

Onsdag: 50 min promenad med mamma

Torsdag: Styrketräning för överkroppen på gymmet

Fredag: Styrketräning för ben och rumpa på gymmet. Avslutade med en tabataintervall på löpbandet.

Lördag: Vila

Söndag: Tanken var ett Kettlebellpass men eftersom jag sedan igår har någon slags låsning/ont i bröstryggen/nacken blir det någon annan slags lugn träning.

Det blev rörlighetsträning/uppmjukning följt av några trx-övningar med rodd, t.ex. låg och hög rodd, enarmsrodd och lite annat, just för att få igång blodcirkulationen och minska det onda. Det verkar ha funkat! En 45 min härlig kvällspromenad i höstregn som avslut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar