söndag 8 september 2013

Min träning v. 36

Måndag: vila
Tisdag: 5 km jogg på grisberget och några överkroppsövningar i trx
Onsdag: 5 km promenad på grisberget och två varv av några av övningarna i utegymmet
Torsdag: 35 min lugn jogg med barnvagn och 3 varv av 3 magövningar efteråt
Fredag: En timmes promenad
Lördag: Körde ett styrkepass på trallen utanför husvagnen. 12 övningar som kördes i superset. Mycket benträning.
Söndag: 45 min kettlebell avslutades med en tabataintervall på löpbandet (20 sek jobb, 10 sek vila under 4 min). Började på 14 km/h och avslutade på 18.

Att börja en vecka träningsvila är inget jag tycker känns speciellt kul, men eftersom det var vår hemresedag från Barcelona och jag hade för få sovtimmar i kroppen så kändes det rätt med vila. Annars en vecka med rätt mycket motion men med lite väl mycket sk. lallarträning. Hårdaste passet var idag, såna pass gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar