måndag 27 juli 2009

...


Idag har det varit en sån här bra göra-bort-många-små-saker-dag. Handlat mat, sen fick vi barnvakt till lillen så vi kunde forcera här hemma. Sambon med innertaket i inglasningen och jag med en himla massa annat.

Tvättat, dammsugit, sorterat alla foton på datorn, bränt ner på skivor och kastat en del, gjort laddning med köttfärssås till hela familjen och så har jag joggat. Så himla skönt att äntligen kunna fara ut efter tre veckors ont-i-halsen-uppehåll. Det gick lite segt, men jag tog mig ut i alla fall. Nu ska jag in i bra träningsvanor igen. Hoppas jag kan hålla i dem fastän jag snart ska börja jobba, lillen ska på dagis och sambon börjar veckopendla...

Hade även besök ikväll av våra grannar för första gången. Vi har aldrig varit till dem, så det är då på tiden. Riktigt trevligt hade vi, över kaffe, jordgubbar från Nötön och honungsmelon...Lillen fick dock ny energi när han träffade dem, så kl 21.30 somnade han äntligen in. Nu, efter jag har betalat en hög med räkningar, ska jag lägga mig och läsa lite och drömma mig bort.
Nu väntar en härlig, mysig semester i skärgården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar