onsdag 8 juli 2009

Dagen i bilder

En mysig dag har vi haft. Jag och Melker sov tillsammans på förmiddagen, duschade/badade, A kom hem från fisketrippen och sen mös vi fram till kl tre när gästerna började anlända. Blev nog ca 30 pers som kom hit, varav många barn så det var livligt och roligt. Melker har tur som har många som kan hjälpa honom öppna paketen, vilket det var mycket av. Man kan inte tro att han "bara" fyller ett år! Tack alla som kom och alla som har grattat på andra sätt.

Elton

Ronja
Melker ute på strapats

Några av gästerna
Tårta är gott!

Och kladdigt.
Carro och Noelle
Melker öppnar paket.
Några av hans hjälpredor
Två av tårtorna som jag hade gjort.
Tänkte visa några fler bilder, men det verkar inte fungera just nu...
A ser en film, så jag ska lägga mig här på soffan och fortsätta läsa min bok, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar