onsdag 14 april 2010

...


Stressen gör sig påmind men jag vet att det kommer att vara som bortblåst imorgon. För mig är enda medicinen att skriva ner allt jag går och funderar på så att jag sedan kan stryka punkterna en efter en. Listan är gjord, så nu är det bara att börja beta av den.

På listan står både väldigt kortsiktiga grejor såsom morgondagens packning men även sånt som ska göras senare i vår/sommar/höst såsom möhippe/bröllopsplanering för vännerna och bokning av flygresa till höstens löparfest.

Sällan har vi haft ett så uppbokat år som detta så jag hoppas vid årets slut att man är nöjd över allt man varit med om...Tre bröllop, min och sambons 30-årsdag/firande, Londonweekend/reunion och fjällresor är några av höjdpunkterna förutom allt familjemys och det som så fint kallas vardag. 8,5 veckas semester/föräldraledighet kommer att sitta som en smäck!

Seså, nu är jag redan lite lugnare efter jag fått skriva av mig lite. Bra terapi helt enkelt. Nu blir det några sidor ur Fyrvaktaren innan jag somnar.

1 kommentar:

  1. Angenäma bekymmer att ha ett rikt socialt liv! ;) Men jag förstår vad du menar. Fyrvaktaren har jag läst (dvs. lyssnat på) - den är den bästa av alla Läckbergs tycler jag :)
    Kram på Dig!!

    SvaraRadera