tisdag 13 april 2010

Sjung sjung

Där är jag...

Sjungit med Kören utan namn ikväll där vi börjat planera lite inför vilka låtar vi ska sjunga för våra närmast sörjande om någon månad. Ska bli kul, om det nu låter bra. Pappa har skött Melle som blev så ledsen när jag åkte. Vi har ju i princip sett varandra dygnet runt under de två senaste veckorna så det blev väl lite mycket när jag även varit på jobbet idag. Lillfisen våran.

Imorgon blir det jogging på schemat, får se om Carro joinar mig. När jag idag simmade en stund så kände jag att det var så urbota tråkigt och att nu när solen skiner vill man träna utomhus, så simstunderna får man spara till höst och vinter. Sedan bär det av till grannstaden för att prova tärnklänningen som kommit och kanske få en liten sushi i magen...

Nu är det strax sovdags.

1 kommentar:

  1. Vilken läcker bild! Ja alla bilder för den delen, längtar redan tillbaka.

    SvaraRadera