söndag 18 april 2010

Helgen som gått

Härliga helg. Skoterturer, strålande sol en dag, moln den andra, klämmackor till lunch och grillat till kvällen. Somnat före 23 båda kvällarna vilket är sällsynt men dock så skönt och behövligt. Läst ut Fyrvaktaren, helt fantastisk bok!

Gobarnen igår på eftermiddagen. Melker ville krama Ronja mest hela tiden men det var inte riktigt besvarat. Han utdelar rätt så många kramar och pussar på en dag, mys.




Kikmete på gång. Själv är jag ingen storfiskare utan solar och fotar när jag kan.
Premiär för pimpling för lillen. Dock inga fiskar denna gång.

Lilleman slappar i solen.

Idag gick hemresan smärtfritt och vi var hemma före kl 15, så vi hann med en del på eftermiddagen. Rensat i garaget, kört bort skräp och saker vi lånat, tvättat och packat upp samt haft besök av svärföräldrarna som busat med Melle.

Jag har även varit på säsongens sista styrkegympa som var riktigt jobbig och rolig. Nästa gång som även är den sista är det vikarie så eftersom jag jobbar söndagkväll kommer jag inte stressa för att hinna dit utan kan ta mitt joggingpass på morgonen istället. Nu är träningen igång!

4 kommentarer:

  1. Finfina bilder. Ni ser ut att ha haft det toppen. Laddad för prommis?

    SvaraRadera
  2. vilka underbara bilder! :) kommer hem över valborg, hade varit kul om vi kunnat ses då (om ni är hemma vill säga)! puss

    SvaraRadera
  3. Fasiken Minna, vi drar till Adolfs igen då för att (förhoppningsvis) ta hem husvagnen om den tinat fram. Vilka dagar är du hemma? Puss

    SvaraRadera
  4. ah, okeej. jag kommer hem onsdag 28e o stannar till söndag den 2a (?), så om ni hinner hem o du har tid att ses får du mer än gärna höra av dig :) pusspuss!

    SvaraRadera