lördag 24 april 2010

Inget loppis för mig

Min far som just gått med i Facebook...här tillsammans med bror och jag i somras.

Efter mitt kvällspass drog jag iväg till tjejfest hos Anna. Riktigt trevligt om än jag bara drack vatten. Alla drack dock inte vatten...:).

Är lite ledsen i ögat över att jag inte kan besöka den årliga Lionsloppisen i stan. Orsaken är att jag jobbar och tjänar pengar som jag annars skulle slösa bort på finfina loppisfynd. Så det är ju positivt!

Senare idag döps mitt andra fadderbarn i Ekologen så det ser jag väldigt mycket fram emot. Att jag och mamman ska sjunga tvåstämmigt känns lite pirrigt för tillfället, men det går nog bra det med. Bara kända ansikten som kommer att lyssna så vad gör väl det om hundra år, om vi skulle sjunga lite fel:)?

Trevlig helg go vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar