onsdag 21 april 2010

Utemöbler

Inspireras av alla fina utemöbler som finns. Besökte idag tre av stadens möbelhandlare för att se vad som fanns och nog hittade jag fina grejor!

Hittade bland annat ett superfint bord som kan dras ut om man är fler och det är precis ett sånt som vi behöver. För 4000 riksdaler är det vårt, men då behövs ju stolar också. Tusan tusan tusan, inte fattas det hål att stoppa pengarna i!

Den vita gruppen här nedan tycker jag är jättefin och den var faktiskt riktigt skön att sitta i, även utan dynor. Fanns även i svart vilket kanske är lite skönare för ögonen där
ute i inglasningen men annars tror jag den vita skulle passa bra.

Köpte även en lila ryamatta idag till badrummet. Hade tänkt mig två runda, men det var slut så då tog jag en rektangulär. Blev inte snyggt, så det blir att återställa den imorgon innan jobbet.

Behöver piffas lite mer i badrummet, samt fixas det som inte är klart än. Badrumslampa behöver vi också fixas, så vi får se vilken affär vi ska göra detta på.

Har för övrigt ont i armbågen, det strålar och domnar i fingrarna. Känner inte att jag har någon speciell spänning i rygg eller nacke så jag får hoppas att det beror på att jag sovit konstigt eller nåt. Obehagligt i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Var såg du de vita möblerna från fotot? Och kommer du ihåg pris? Snygga!

    SvaraRadera
  2. Här är de: http://www.mio.se/Sortiment/Inne_ute/Star/

    Kram J

    SvaraRadera