söndag 14 november 2010

Fars dag, men här sitter jag...

På jobbet är jag, för 7:e dagen i rad, bara fyra till nu innan ledigt:).
Grattis alla fina pappor, särskilt min egen, en kram får du en annan dag!


Igårkväll kom sju stycken tjejer från jobbet till mig. Vi hade knytkalas, drack lite vin och spelade "Med andra ord", sjukt roligt hade vi. Kul att träffas utanför jobbets väggar också. Melker ville inte följa med hem från farmor och farfar igår så han fick sova över. Saknar honom massor nu eftersom han sov i går morse när jag åkte till jobbet och ikväll när jag slutar är det sovdags för honom. Han ska få somna på soffan brevid mig minsann så jag får snusa lite på honom!

Veckan som kommer bjuder på Kör -måndag och vinlotteri - tisdag. Trevligt trevligt!

Johanna hade en tävling för ett tag sedan där jag vann en illustration. Jag valde att Melker skulle få vara huvudpersonen och nu är den klar. Hon hade kikat här på bloggen och sett att Roffe numer är en kär vän till sonen...hur söt som helst blev den ju, tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar