söndag 21 november 2010

Nu är det gjort!

Har en skön söndag här hemma med familjen. Vi ser längdskidor och passar på att få lite gjort däremellan. Hängt upp en lampa i hallen, hängt tvätt plus att vi idag har julpyntat. Jag vet, en vecka för tidigt, men jag kunde inte hålla mig. Skyller på att jag inte hinner till veckan (vilket är ett liiitet liitet ljug). Men nu är de uppe, ljusstakar och stjärnor, min gamla kyrka från när jag var liten som nu hamnade i Melkers rum och någon enstaka tomte. Behöver dock uppdatera med nya glödlampor av olika slag innan jag kan slå igång dem på riktigt.

Min lilla kamera har fått följa med i helgen, både på hästvagnen...


...och i fredags på Nimby´s.




Den tar ju absolut inte de finaste korten, en räcker gott för dokumentation av vardagen.
Trots -15 måste vi snart ta oss ut för att klyva och stapla ved. Jag och Melker kanske smiter iväg till mina föräldrar istället och överlämnar jobbet till han som kan det bäst:). Ikväll väntar sen styrkegympan. Laddad till tänderna är jag, nu är det dags igen för en bra träningsvecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar