måndag 8 november 2010

Tål att repeteras...


På lördag ska vi ha Tjejmiddag här med några tjejer från jobbet. Jag ska då stå för efterrätten och det blir en klassiker som jag vet att jag nämnt tidigare på bloggen. Chokladkaféets kladdkaka som serveras med hallon och vispad grädde. Den är riktigt mäktig så till och med jag klarar mig med en bit (eller en och en halv kanske).

Fram tills dess blir det en bra träningsvecka hade jag tänkt mig. Kroppen känns piggare än på flera veckor vilket jag idag firade med att köra 30 min kondition efter mitt vattengympapass. 10 min var på crosstrainer/trappmaskin/roddmaskin kändes lagom idag. Imorgon hoppas jag kunna trycka in 30 minuters simning någonstans på schemat. Friskvårdstid är bra tid!

Ikväll annan friskvårdsaktivitet, nämligen kören där det vankas julsånger!

2 kommentarer:

  1. Hur var det nu, visst brukar jag jobba extra på ditt jobb. Får man komma och smaka eller? Riktigt smaskigt!

    SvaraRadera