torsdag 25 november 2010

Utmanad

Fått en utmaning från Anna så här kommer den...

4 TV-program: Är ju till och från en riktig "TV-oman". Ser bland annat detta nu:
Grey´s Anatomy
Cougar town
Vad blir det för mat
Äntligen hemma

(önskar att jag kunde skriva in Nyheterna eller liknande, men då skulle jag ju ljuga...)

4 saker jag gjort idag:
Sett Pingu på Knattebio med Melker, Marran, Ville och Maya. Hur roligt som helst!
Börjat julpynta på jobbet
Besökt Barnens Hus tillsammans med sambo och son för inköp av presenter och julklappar.
Sovit till kl 7.30

4 saker jag längtar efter:
Lördagens tjejfest ligger nära till hands. Oj så kul det ska bli. "ja jag rimmar på, på undergroundnivå, jag siktar mot toppen så långt jag kan nå..." (ni hör ju redan hur jag sjunger)
En mysig slapparhelg i fjällen någon gång här framöver
Ett helt färdigrenoverat hus (ja drömma går ju)
Att få helg...

4 saker på önskelistan:
Ansiktsprodukter från Dr.Belter
En alldeles egen och hel dator där jag kan fixa och trixa med mina foton.
En mysig och stressfri jul trots det kassa upplägget med Julafton på en fredag.
Snygg skid/promenaddress
4 saker jag hatar:
Oreda
Morgonrutiner när man ska på jobb och förskola
Respektlöshet
Att inte hinna umgås med alla jag vill umgås med...
Jag utmanar: Nä, jag utmanar nog ingen. Vill man utmana sig själv så går det alldeles utmärkt!
Avslutar dock med en bild på mig med sommarens/höstens brudar från Marias möhippa. Läckra som få var vi!


1 kommentar:

  1. kul att få läsa dina listor :) jag saknar dig! KRAM

    SvaraRadera