tisdag 2 november 2010

Vill motionera mera!

Bildbevis från förra årets pepparkaksbak här hemma mos mamma. Snart är det dag igen. Mamma har nu gjort ett superfint kakfat av en Bersåtallrik och ett fat, blev hur fint som helst. Blev själv sugen på lite sånt pyssel, gäller bara att hitta fina tallrikar först!

Nu är jag riktigt less på att vara lite halvförkyld. Ena dagen ont i halsen och snorig, andra inte. Detta har gjort att jag aldrig riktigt kan träna ordentligt, så där så att man kan ta ut sig helt. Visst kan det vara riktigt skönt med en promenad ibland men andra dagar så vill jag gärna träna riktigt riktigt hårt.

Den senare varan har det varit riktigt dåligt med på sistone, först på grund av motivation och sen som sagt på grund av förkylning. Igår blev jag dessutom akut spinningsjuk, en träningsform som är riktigt riktigt rolig. Det och Bodypump, så skönt för kroppen! Idag fick jag mig i alla fall en 50-minuters stavgångspromenad i lagomt tempo, men jag vill ha mer. Kom igen kroppen, nu är jag redo för träning!!!

3 kommentarer:

  1. Gott med pepparkakor och skönt med träning. Du kanske ska hänga med på Korpen nån dag?

    SvaraRadera
  2. I know the feeling...

    Hoppas att dina virus ger med sig snart :)
    Kram titti

    SvaraRadera
  3. Jag är lika frustrerad, inte roligt när man vill men inte kan träna..hoppas du tillfrisknar nu!

    SvaraRadera