måndag 15 november 2010

Veckan som gick

Veckan som gick var bra ur träningssynpunkt. Hade gett mig tusan på att röra mig lite mer, eftersom de pass jag har inte alltid ger så mycket för min egen träning. Veckan såg ut så här (mest så jag själv kan gå tillbaka och läsa):




Mån: Ledare på 50 min vattengympa, 30 min konditionsträning på gymmet
Tis: Tränade själv 30 min vattenträning/simning
Ons: Ledare på 55 min seniorgympa (land)
Tors: 80 min promenad Ledare på 50 min djupvattenträning, tränade själv 45 min vattenträning
Fre: Ledare på 60 min seniorgympa (land), provade på 60 min Zumba (hur kul och jobbigt som helst, speciellt för magen)
Lör: 2 gånger 15 minuters lugn jogg (pausade en stund hos Maria)
Sön: 60 min styrkegympa

Veckan som kommer blir nog lite lugnare men ska försöka få till några träningspass i alla fall.

Ikväll är det dags igen för kören. Detta är delen av kören som tidigare spelat fotboll tillsammans i Sikfors. Vi gjorde under Sikforsfesten ett litet framträdande och med tanke på hur en inspelning från kvällen låter så kan jag säga att ni som inte var där, ni missade ingenting!


1 kommentar:

  1. Åh Zumba, visst är det roligt! :) Men var finns det i piteå? / Lisa

    SvaraRadera