söndag 25 mars 2012

Är det bara jag som tjorvat?

Då jag och Melker sov hos hans farmor och farfar inatt tänkte jag igårkväll passa på att börja med min nya bok. Jomen tjena, en kvart hann jag läsa innan ögonlocken trillade igen.


Hade för mig att mobilen skulle ställa om sig själv inatt, men tänkte att jag gör det själv för säkerhets skull. Riktigt förvirrad blev jag sen när väckaren på mobilen ringde 6.40, men den stationära väckaren som fanns som backup visade 5.40. Vad tusan, vilken går rätt egentligen? Tjugo minuters fundering och två vändor tassandes genom huset krävdes för att jag skulle inse att jag minsann fick sova en stund till innan jobbdags.



Våffeldagen, den 25 mars idag och flera nära och kära fyller år. Min allra bästaste vän Marran ska vi till på kalas ikväll, mums:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar