tisdag 6 mars 2012

Sportlovstisdag

Ett år sen detta härliga dopp...

Dagens träning var ett pass Gymstick på morgonen. Tränat igenom hela kroppen på 45 minuter, så skönt. Nu sitter jag här och betar av en del pappersarbete och planering inför våren och sommaren men tog mig just en paus med lite vatten och nötter.


Lite nya bilder här på bloggen på sistone. Beror mest på att jag ju försöker bocka av min lista där det även tillkommit några punkter. Att göra en fotobok av bröllopsbilderna ska jag göra så fort jag får hem de sista bilderna. Har för övrigt skickat efter en fotobok från New York där jag behöll ett ex och Carro fick det andra samt att jag beställt en fotobok från Melkers andra år. Hoppas de blir fina. Utlåtande kommer när jag har alla hemma. Nu har jag pausat färdigt, tillbaka till verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar