söndag 18 mars 2012

Gårdagen blev riktigt rolig. Efter att vi hämtat 60-åringen drog vi till Luleå och Golfgarden där vi mötte upp några fler ur familjen. Tolv stycken var vi som körde mångkamp med pistol- och gevärsskytte, basket, minigolf, datasnabbhet, freesbee, boule och lite till. Riktigt kul och helt oväntat var jag grym i skytteövningarna. Kanske det var jägare jag skulle bli? Vi fortsattte sedan med en riktigt god middag på Järnspisen där jag åt lammet. Mums! Ost- och kexätning på kvällen hos Mona och Sture och sen somnade vi alla före klockan tolv. Jubilaren verkade riktigt nöjd med dagen!
Idag har vi tagit det lugnt. Jag skippade alla måsten här inne och satte mig på altanen med solbrillor på och en spännande bok i handen. Snart väntar söndagsgympan och som jag är laddad efter fyra träningsfria dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar