söndag 30 juni 2013

Härliga helg

Jag älskar såna här helger när det händer grejer i stan. Både kyrkmarknad och fotbollscup i stan vilket har visat sig på folkmängden överallt. Vi har sett några matcher fotboll, besökt stan under den festliga invigningsparaden, köpt en ny flugpenna :) på marknaden och igår stod jag med tre vänner på kvällsloppis och tjänade några kronor.
 
Denna dag hade jag planerat starta med vänner på Vallsberget för lite motion men eftersom det regnade ställde vi in då jag inte har lust att halka och göra illa mig. Blev istället härlig kvällsträning här hemma på gården i värmen. En premiärtur för mig och Fred med den lilla båt som vi köpt. Underbar kväll för båtlivet! Hoppas vi kan använda den mycket under Anders semester.
 
Freds flytväst ser minsann lite stor ut. Upp till 15 kg, så han kan nog ha den några år:)
 
Lillfisen fick låna mitt gamla linne som han var så söt i. 
 
Lillfisen fick låna mitt gamla linne som han var så söt i.
Just nu är han dock inte riktigt lika söt eftersom han vägrar somna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar