söndag 2 juni 2013

Träning v. 22

Måndag: 90 min promenad
Tisdag:  Hemmaträning utomhus med TRX, pilatesboll och pall. 12 övningar 60/15, 45/15 och 30/15. Bonus blev ett 30 minuters prova-på-pass på jobbet med kondition och styrka.
Onsdag: Promenader. Hit och dit och fram och tillbaka.
Torsdag: 45 minuters Kick ass mamas
Fredag: 45 min lugn promenad
Lördag: Lofsans 24-minuterspass på morgonen i gräset och sedan en premiärcykeltur med Fred i cykelvagnen på eftermiddagen
Söndag: 300-passet i kettlebell (11 min 30 sek idag för mig med de vikter jag körde. En tid att förbättra till hösten då jag även lär göra den riktiga sträckbänken vilket jag inte gjorde idag, utan modifierade litegrann).
 
Lugna promenaddagar varvat med lite hårdare dagar med ganska korta pass helkroppsstyrka och flås. En härlig vecka.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar