onsdag 28 augusti 2013

Fika i frysen, hemmaträning och mellisaktivitet

Åkte hem från mamma och pappas stuga i morse och skjutsade direkt sonen till förskolan. Jag och Fred åkte hem, lade sovande son i vagnen och körde direkt igång med ett TRX-pass för hela kroppen. Tre övningar, tre varv, sen vidare till nästa tre övningar. Sammanlagt femton övningar. Svettigt och härligt. Hann nästan klart passet innan han vaknade, så han fick ligga i vagnen och titta på i slutet.

Annars har jag börjat packa inför resan till Barcelona som jag och åtta andra tjejer från vinlotteriet ska iväg på i helgen. Så otroligt kul! Synd bara att alla inte kunde följa. Att packa lätt är inte direkt min grej och nu tycker jag även att jag inte har nåt fint att ha med mig. En stor hög på golvet har jag just nu, så kvällens aktivitet blir nog att sortera och matcha ihop nåt som går att ha på sig. Middagar, fest, lite shopping, sightseeing och strand har vi tänkt att hinna med.

När jag och Fred hämtade Melker på förskolan gick vi vidare till en lekpark där vi åt mellis och så fick han leka. Och leka. Han ville inte hem... Bäst att passa på medan vädret är härligt!

Har nyss slängt ihop Choklad- och mandelmuffins samt Dunderbollar (som Madelene så fint döpt om dem till). Gofika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar