tisdag 8 mars 2011

Drömmer mig bort

Har just börjat titta på en Bröllopsvideo jag har fått låna. Oj vilka känslor som väller fram, längtar till den stora dagen som imorgon endast är fyra månader bort. Ringen är på gång, ska bli spännande att få se den lajv.

Sonen ska alldeles strax få sova men kan än en gång konstatera att han är rätt snäll vår son. När jag hade hämtat honom på förskolan drog vi till Nodo för middagsdejt med några gamla klasskompisar och Melker fick hänga med på ett hörn. Ville gärna smaka på såsen jag åt (smarrig Champinjonsoppa) och såg annars mest på film under tiden vi andra åt och surrade. Riktigt trevligt var det att sitta och surra, alldeles för sällan som man ses och uppdaterar varandra. Kära gamla vänner.

Har även börjat spana på inspiration till brudbuketten som min fina vän Caroline ska göra åt mig vilket känns helt fantastiskt!
Å herre jösses...de sa just sina löften till varandra och sen sa prästen "ni är nu man och hustru"....en tår trillade nedför kinden...

3 kommentarer:

  1. för mig känns det helt fantastiskt att få göra den... känns som vi är inne på samma spår och jag hoppas att jag kommer kunna få till den exakt som du vill! bästa fina vän....

    SvaraRadera
  2. En Bröllopsvideo är ju faktiskt ett minne för livet och får därför inte misslyckas. Vi som är Professionella Bröllopsvideografer har sett så mycke misslyckad video som gjort Brudparen besvikna. En video beskriver känslor, kroppsspråk, miner och röster på ett överlägset sätt gämfört med andra media.
    Lycka till med ditt Bröllop
    Tommy

    SvaraRadera