onsdag 9 mars 2011

En dagens

Lånat denna lilla dagens lista från Anna.

Humöret är bra, nöjd med dagen som gått.

Längtar till helgen, Hemavan, Adolfsström, reunion, bröllopet och däremellan en massa annat.

Kläder på mig just nu. Morgonrock.

Matintag idag. Till frukost delade jag och sonen en skål med fil och flingor. Lunchen bestod av ris, kotlett, grönsaker och sås, mellanmål blev två s-märken (godis), 2,5 palt, smör och lingonsylt till middag innan jag avslutade med yoghurt och flingor. Dagen går nog inte till historien som den bästa, men vad tusan gör väl det?!

Träning: Morgonyoga på jobbet och 50 min spinning ikväll.

Dryck: Mjölk och vatten är favoriterna och det jag dricker som mest.

Dagens tanke: Nä, någon sådan har jag nog inte, lite för trött för att komma på nåt vettigt. Går och lägger mig istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar