onsdag 9 mars 2011

Paltmiddag och 50 minuters spinning efter det låter ju inte som något vinnande koncept, men det funkade faktiskt. Bara några få gånger som palten var på väg upp, annars gick det hur bra som helst. Att jag hade två träningskompisar brevid mig gjorde ju inte saken sämre direkt, känns så mycket lättare att träna då, trots att det är en själv som måste göra grovjobbet.

Försöker fortfarande hitta min maxpuls i spinningen, lite svårt att ställa in när man inte gjort något maxpulstest och att jag vet sen innan att både min vilo- och maxpuls är hög. Riktigt skönt att svettas! Imorgon väntar ett pass med Funktionell styrka som ska bli intressant.

Skriver inhandlingslistor och ser fram emot en härlig familjehelg!

Här är lillen på sparken i lördags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar