lördag 5 mars 2011

Fårön Runt

Har idag gått en riktigt härlig promenad med Camilla och Leia på den spegelblanka isen tillsammans med 600 andra motionärer. Solen strålade och vi njöt efteråt av några grillade korvar och varm saft. Att jag sedan vann på dragningen av startnumret var ju inte fy skam. En månads träning på Step In samt en Hälsoplan, vad det nu innebär. Den månaden ska jag påbörja alldeles snart. Hoppas det finns någon som vill följa med på lite träning under Mars månad??


Melker kör Bobbycar, äter korv och köper en ny pyjamas för 10 öre. Snart är det Melodifestival igen och Pernilla Andersson ska uppträda, det ser jag fram emot.

Hittade just dessa bilder tagna på stugan där vigsel och bröllopsfest ska äga rum i sommar. Att vi får sånt här väder kan man ju bara hoppas...

3 kommentarer:

  1. Hoppas vi också på! Men jag är glad bara för att få njuta av er uuunderbara midnattssol!! :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Hör av dig till mig så far vi och tränar tillsammans! Det skulle vara super! Hade tänkt komma förbi dig någon dag i veckan för att återställa din klänning! Är du hemma?

    Kram Annelii

    SvaraRadera
  3. Jag har travelpass från iksu så jag kan träna på step in, och jag skulle tycka att det vore superkul om vi hann träna ihop! dock är jag bara hemma helgen 11-13/3, men om du har tid nån av dom dagarna får du gärna säga till :) stor kram!

    SvaraRadera