tisdag 1 mars 2011

Vardagslyx

Veckan har börjat bra. Igår middag hos mina föräldrar och idag är jag och Melker bjudna på middag hos familjen Berg. Riktig vardagslyx att inte behöva stressa hem för att ställa sig framför spisen, utan kan umgås med systra mi, hennes man och deras barn, mina kära fadderbarn. Trött i huvudet efter fem klasser med skolbarn och ett pass Gymstick, men nu slutar jag. Ikväll väntar bra TV och en slapparkväll i soffan.

Ytterligare en liten titt på det inbjudningskort som gick ut förra veckan.

2 kommentarer:

  1. Jennie! Har följt din blogg ett tag och inte undgått att ni ska gifta er i sommar. Det ska vi med. Har du tips på fotograf? Har kollat med Matilda Holmqvist men hon tar studenten dagen innan och tackade tyvärr nej. Vilket jag förstår. Nåväl. Jag bor i Älvsbyn och by the way är jag kompis med Liza och min sambo Johan hade 30-årsfest med Lars. Världen är inte så stor!

    SvaraRadera
  2. Och inbjudningskorten är såå fina! Ska bli kul att se allt i sin helhet - du är så duktig :)
    Kram Titti

    SvaraRadera