onsdag 9 januari 2013

Besök hos barnmorskan

Varit hos barnmorskan idag för koll. Väldigt många veckor sedan sist och så här såg siffrorna ut idag:
 
Vecka 35:
Blodvärde: 108 (aja baja JJ, ät dina järntabletter:))
Blodsocker: 5,4
SF-mått: 33
Hjärtljud: 144
Vikt: 74,5 (11 kg sen invägningen)
Blodtryck: 111/71
 
Håller just nu på att tvätta upp de minsta kläderna som jag sparat sen Melker var liten. Eftersom han föddes på sommaren är en del av det kortärmat, men lite användbart hittade jag i alla fall. Köpte även detta idag i storlek 50. Pyttelitet ju!

 
Pyttelitet var däremot inte detta, eller dessa färgglada träningstights. Jag som alltid haft svarta tights kunde inte motstå dessa härliga brallor. Om jag inte vågar att ha dem på gymet så kan jag ju ha dem här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar