lördag 12 januari 2013

To do

 
Hade ställt klockan på väckning klockan åtta i morse. Sonen vaknade samtidigt, han ville se TV medan pappan i huset sov vidare. När jag skulle klä på mig såg jag att det var -20 vilket verkligen inte lockade, så jag kröp ner i soffan med sonen istället.
 
Hela familjen åkte sedan till varmbadet dit även Maria och barnen följde. Ska försöka att bada regelbundet nu för att behålla den vattenvana som Melker fick i utlandet.
 
Har sedan gjort en liten lista på saker som jag skulle kunna göra innan lillen kommer. Vissa saker, som att skaffa barnvagn känns prioriterade, medan andra inte är superviktiga utan mest att det vore skönt att ha det gjort. Började idag att beta av listan med att storstäda badrummet och allt som finns därinne. Imorgon fortsätter jag, men ska ta det i lugn takt så att inte bebisen stressas ut:).
 
Lillen hämtades av farmor och farfar som ville att han skulle sova där, så blev barnfria ikväll och blev lyxigt nog bortbjudna på middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar