söndag 6 januari 2013

Trettonhelgen

 
Trettondagen och hela familjen hade sovmorgon till 10.30. Igår jobbade jag först fem timmar, sen till Böle för Madelenes 18-årskalas där hon hade gjort en god och supersnygg tårta. Vidare åkte vi till Svartudden för en mysig och riktigt god kväll. God sallad, oliver, bröd och en massa kallskuret till det för att avsluta med grym chokladdessert. Skjutsade ut några tjejer till Havsbadet innan vi fortsatte kvällen med att spela kort. Riktigt kul även om jag förlorade alla omgångar!

Idag är det slö dag här hemma. Ligger i soffan och ser längdskidor, men nu ska jag plocka undan lite här hemma och förbereda inför min sista arbetsvecka innan mammaledigheten. Fyra arbetsdagar kvar.

Bio blir det ikväll för mig och mannen medan Melker får sova hos mormor och morfar där han ska spendera morgondagen då förskolan är stängd för planering.

1 kommentar: