tisdag 1 januari 2013

Nyåret i husvagnen

Återigen spenderade vi nyårshelgen i husvagnen.
 
Hade tänkt åka i torsdags men vi flyttade på resan en dag. Juldagskvällen åkte jag på magsjuka och efter att jag återhämtat mig från det mådde jag i två dagar lika dåligt som jag gjorde i somras när jag var nygravid. Visste att jag mådde dåligt eftersom jag inte åt nåt, men ville inte äta nåt heller eftersom tanken på mat fick mig att tomhulka. Anders tvingade till slut i mig mat och efter några måltider var jag fräsch igen.
 
Nåväl, fredag till idag tisdag har vi myst och slappat i fjällen. Ätit god mat, sett TV, barn och karlar har kört skoter, vi har eldat, bastat, påbörjat tredje omgången av Sequence open och bara umgåtts. En riktigt skön helg.
 


Melker med sin Polarisbob som han fick i julklapp

Taggade barn med sitt kvällsgotta


Skickade upp några raketer

Söt-Siri innan löjromsförrätt

Tjockmagen min

Skjortfin pojke på Nyårsaftonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar