torsdag 4 juli 2013

Mycket som firas

Eftersom pappa fyllt år idag firade vi honom med restaurangbesök och sedan tårta och trekamp ute på stugan. Hur mysigt som helst att träffas alla, var bara Anders som inte kunde vara med.


Imorgon är det ett år sedan dagen då jag plussade. Hade då haft semester i fyra dagar och mått dåligt lika länge, så just innan vi skulle sprätta champagnen vi fick på vår bröllopsdag kollade jag, och visst, jag var gravid. När vi sedan åt skaldjursplatå fick vi inte bara fira ett år som gifta, utan även det lilla krypet i magen. Imorgon är det dags igen för en middag på tu man hand. Det blir skaldjur på Järnspisen även denna gång och nu ska jag få mig ett glas vin till maten. Den riktiga bröllopsdagen är inte förrän nästa vecka, men vi firar lite i förväg.

Inlägget skulle ha publicerats den 3 juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar