torsdag 11 juli 2013

Träningen då...

...hur går det med den?

Jo, tackar som frågar:), det går rätt så bra.

Försöker träna varierat och passen är oftast 30-60 minuter. Backintervaller, hemmaträningspass ute/inne, med eller utan redskap och igår tog jag mig faktiskt ut på det första jogg/lunkpasset efter Fred föddes.

Har joggat en gång med vagnen innan men nu var det dags. En runda på ca fem kilometer som jag kunde jogga i väldigt lugnt tempo utan att stanna. Skönt. Har däremot tänkt besöka en sjukgymnast/naprapat/kiropraktor inom en snar framtid för att kolla upp så jag inte är sned i bäckenet eller liknande innan jag börjar jogga mer regelbundet. Har inga känningar men vill kolla upp så att jag inte skadar mig.

Idag har även maken fått semester så nu blir det ännu enklare att få in träningen. Jag älskar att sova länge på morgonen men tycker också att det är fantastiskt skönt att ta sig upp på morgonen för att avverka träningen. Imorgon blir det därför backintervaller på Strömlida kl nio på morgonen. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar