fredag 12 juli 2013

Sushi och läsning

Maken och tre av hans vänner fick idag för sig att de skulle gå ut och äta i stan. Han och Stefan cyklade in vid femsnåret och mötte upp två som bor i stan för en middag och drinkar. Vi tjejer med barn samlades då hos Anna inne i stan där barnen har lekt, ätit grillkorv och avslutade med en film. Vi mammor passade på att köpa hem sushi, muuums. Lika gott som alltid även om jag kan tyckas lite enformig i mitt val av naturell lax och avokado, men det är det jag gillar bäst!
 
 
 
När jag för någon vecka sedan sålde grejor på loppisen gjorde jag mig av med många böcker. Igår fyllde jag dock på bokhyllan med nya. Köpte sju på loppis samt fick hem tre som vi beställt med ett presentkort Anders hade fått från jobbet. Nu är årets läsning räddad kan jag då tro. Sjuttio sidor har jag ändå hunnit med från igår. Lite läskig bok så jag läser den dagtid:). Perfekt syssla när Fred sover i vagnen. 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar