torsdag 4 juni 2009

Babbel babbel babbel...

Jag fick aldrig in rätt del av filmen igår, så det kanske kommer senare i helgen.
Melker har ju länge spytt upp maten i tid och otid, så när det har hänt någon gång då och då under de senaste dagarna tänkte jag inte så mycket på det. Igår var han däremot lite dålig i magen, sov vääldigt oroligt i natt och sen i morse så kom gröten i retur igen. Då var han även lite varm, så tyvärr har han nog åkt på magsjuka. Usch, jag blir så less. Det vore inte lika farligt om det inte vore så att han ju verkligen behöver gå upp i vikt. Ny vägning på måndag och då tror jag inte att han kommer att visa så mycket plus som vi vill. De ska få kolla upp om det är nåt vajsing med magmunnen och om man i sådana fall kan fixa till det.

Kom nyss till mamma och pappa från planeringsdag med jobbet. Det är ett evigt pusslande för att få ihop allas scheman med den verksamhet vi har, plus att samma jobb nu ska göras på färre personal. Klassisk besparing med andra ord! Ikväll ska en del av oss träffas för lite lekar, grilla och bara surra, ska bli supertrevligt eftersom jag inte träffat dem så mycket senaste tiden.

Melker är med sin far som nu kommit från jobbet, så nu har jag faktiskt några lediga timmar för mig själv. Ska lägga mig och fortsätta läsa min bok och sen ut på en joggingtur innan festen.

På lördag ska vi fira Anders häftiga morföräldrar som båda fyllt/fyller 80 år. Det ska bli skoj!

1 kommentar:

  1. Hoppas han kryar på sig lilleman.
    Så duktig han är som börjat gå litegrann, visst är det typiskt, så fort dom gör nåt man vill filma då slutar dom =)
    Mammaträff hos oss onsdag till veckan förresten.
    Kram

    SvaraRadera