tisdag 2 juni 2009

En av de Monchichi som jag lekte med som liten och den är faktiskt fortfarande lika söt!

Försökte blogga från mobilen igår, men det ville inte fungera. Ska försöka ikväll igen så ni kan få se de söta filmer jag har i mobilen just nu.

Lugn förmiddagsprommis förbi Kupan och Camillas jobb. For med mamma till stugan på eftermiddagen där jag satte mig och läste i solen under de 70 minuter som Melker vilade. Det var fantastiskt härligt!

For ut och joggade på Grisberget i en halvtimma, det gick inte fort men skönt var det i alla fall. Så där perfekt joggingväder med sol men inte så himla luftvarmt. Lax och potatis hos mor och far och sen en sväng förbi bror & Charlotta på stugan där det oljades altan. Ett snabbt stopp vid kallkällan på Renön blev det också. Friskt och gott vatten!

Lillen sover, jag och mor ser Äntligen hemma. Imorgon väntar kurs med jobbet och mammaträff om jag hinner med. Kram go vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar