söndag 7 juni 2009

Fest, fest & fest

Fest var helgens ord.
Jobbfest med brännboll, grillat, leker och skitsnack. Rolig kväll som slutade runt tolvtiden.

Vinlotterifest på Fårön där jag vann förstapriset för andra gången i rad. Inte vidare poppis hos de andra:)...Låter bilderna tala:


I lördags firade vi sen Anders mormor och morfar som båda fyller 80 år i sommar. Skulle bli mycket tacksam om jag och A blir så häftiga och friska som dem i den åldern! Skeppet, oxfilé på Golden, vidare fest hos As föräldrar där vi även sovit i husvagn hela helgen. Lekar, plockmat, spelade Gin Rummy och liite vin för min del. En riktigt lyckad kväll!
På leken här nedanför ska man med bindel för ögonen försöka komma så nära huset utan att ta i det. Stanna där man tror, sträcka fram handen och så mäter man avståndet från fingrar till husvägg. Jag klampade fram och sträckte fram handen rätt så burdust. Slog handen i stuprännan och blev liksom tre andra utan resultat på grenen...Kom för övrigt sist i alla andra grenar också, ingen bra dag med andra ord!
Försökte få med alla på samma kort, vilket visade sig vara ett rätt så svårt uppdrag, men till slut lyckades vi. Här nedanför är några på rymmen.
Examenslunch idag med fantastisk mat var en bra avslutning på helgen. Tack så mycket för allt!
Ikväll sprang jag o S vår obligatoriska söndagsrunda som idag blev 6.8 km. Vi lyckades hamna i motvind och spöregn, trots att det var sol både före och efteråt! Nu väntar en lugn vecka för oss. Melker har behållt maten både igår och idag vilket känns skönt. Bvc imorgon så vi får se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar