onsdag 24 juni 2009

Livet flyter på...

Snart dags för en hel helg med rolig fotboll!

Just gått en timmas skön promenad i solen. Nu väntar snaggning hos duktiga Frida innan våffellunch med trevligt sällskap och lite solning på det. Ikväll blir det fika på Nodo med mina kusiner medan Melker är med sin mormor och morfar. Livet är snällt mot mig just nu!

Jag har nu gjort andra natten med vattenavvänjning för Melker. Han brukar vakna stup i kvarten och vilja dricka vatten, så nu har jag tagit tag i saken och det har gått över förväntan. Endast på morgonen när han vaknar kl 6 får han vatten, eftersom han då somnar om till 07.30...sköönt!

Nu, ut i solen vänner!

1 kommentar:

  1. Mäh ska du klippa dig? Och jag som tyckte du var så himla snygg i håret igår när jag träffade dig!!!

    SvaraRadera