fredag 12 juni 2009

Den blomstertid & ett Hallelujahmoment!

Coola Alex i sjömansklänning och med sin Kittyfrilla!





Min brors mellantjej gick ut trean idag så detta firades med examen utomhus på Klubbgärdsskolan. En kille framförde Hallelujah och det var magiskt. Måste jag säga att jag grät...?!

Jag o Melker har sen strosat på stan i några timmar. Ätit lunch med hans fina fadder och sett hur studenter på skrindor åkt runt i stan och trott att den "jobbigaste" delen av deras liv är över...:). Charmigt säger jag bara!

Nu väntar en helg med fiske, kortspel och mys. Hörs i slutet av helgen!

1 kommentar:

  1. Så söta kläder kusinerna hade! =) Melker, sätter han upp ringen på tutten sådär?

    Mats på jobbet berättade om den där killen som sjöng Hallelujah. Han sa att han var grym och att det inte var många som hade ett öga torrt!

    SvaraRadera