tisdag 30 mars 2010

Hon blev inte ens first looser ju...

Lillskrutten har fått vara med mormor och morfar ikväll medan jag sjungit tillsammans med kören utan namn. Planerar förresten ett litet musikcafé för närmast sörjande under sommaren vilket faktiskt kan bli roligt!

Sonen somnar allt som oftast runt 19 på tisdagar och sover sedan hela tiden medan barnvakten är här. En liten stund efter jag kommit hem, ja då vaknar han. Är det inte charmigt så säg...Därför tog jag med mig laptopen så jag kunde se klart finalen av Mästarnas Mästare. Ville dock knappt se klart programmet sen min favorit blev trea, hon var ju bäst!

Var för övrigt ute och joggade/lunkade i 35 minuter idag i det härliga vädret. Nu vill man ju bara ställa upp i nåt lopp så man har nåt att träna inför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar