torsdag 4 mars 2010

Nu banne mig är det heeelg!

Som jag har längtat. Nu har vi helg! Efter jag hade lett mitt vattenträningspass fick jag för mig att hoppa i vattnet och träna när arbetskompisen skulle leda ett pass. Sagt och gjort och fantastiskt så bra jag mår nu.

Imorgon blir det visst lite skoterkörning ner till Sandön för att grilla en korv eller två om vädret tillåter. Hoppas på det. Tror vi ska försöka ta oss till Öjebyn sen för ett fredagsdopp när man väl är ledig. Blev ju inget bad i måndags så det vore kul. Är så himla roligt att se honom i vattnet, inte rädd alls.

När jag tänker efter så ser jag fram emot varenda stund av den kommande helgen. Jag tror att den blir toppen!
När jag bläddrar igenom bilderna på datorn så inser jag att jag knappt fotat nåt under den senaste tiden. Denna blåa tjusiga bild till exempel är tagen med min skruttkamera för säkert en månad sen. Väntar på något sorts fotoil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar