söndag 28 mars 2010

Work work...

Helgen har sprungit förbi, kanske för att det är min jobbhelg och man inte hinner få så mycket annat gjort. Sambon åkte till Riksgränsen torsdagsmorgon och kommer hem ikväll vilket innebär att vi har fått mycket hjälp för att få helgen att gå ihop. Melkers kära mor- och farföräldrar är bäst helt enkelt, utan dem hade pusslet inte gått ihop, tack kära ni!

Jag har nu sovit t r e hela nätter eftersom Melker har sovit med sina mor- och farföräldrar. Detta betyder att jag verkligen är tillbaka på banan, känner att jag har mycket energi nu till kommande jobbvecka innan vi drar på skidsemester till Hemavan!

Igår efter jobbet blev det hämtmat från Thaigarden för mig, Carro och barnen, sen chips och TV innan vi drog oss tillbaka mot Renön för natten. Lade mig rätt tidigt eftersom man skulle vrida fram klockan, så jag var inte ens trött när jag skulle kliva upp. Hurra för mig!

Har försökt lägga in en video från mobilen sen igår, men det verkar ha hängt sig, får se om jag får det till att lyckas...

Har förresten hittat en bild som jag utgår ifrån när jag nu sätter upp vita gardiner i vårt vardagsrum. Camilla köpte ytterligare gardiner till mig igår så det blir nog till att piffa när jag kommer hem ikväll. Kommer tyvärr inte ihåg vart jag lånat bilden...:(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar