onsdag 17 mars 2010

Nyfrissad


Nyfrissad av grymma Charlotte. Håret ska sparas och färgen är på god väg att bli blond. Trodde jag skulle komma därifrån med håret likt en påskkyckling, men icket, med tålamod och tid så blev det riktigt bra! Hon visade en bild på en riktigt fin frisyr som jag nog ska sikta mot. Hade tänkt fota av bilden, men glömde...(Tyckte dock att den hade lite likheter med den bild jag har i huvudet av bandet Texas sångerska Sharleen Spiteri.)

Efter jobb och dagis idag så drog jag Melle på boben ner till skoterspåret några hundra meter nedanför vårt hus. När vi väl var där nere så ville han inte åka nåt mer, i alla fall inte i den riktning som jag hade tänkt...men efter en stund så gick det som jag ville i alla fall! En skön stund i solen hade vi.

Svärmor har varit här ikväll så att jag kunnat frissa mig och nu har sambon kommit hem för veckan. Han fyller ju 30 i helgen så om ni är sugna på tårta (och känner honom så klart) är ni välkomna hit på söndag efter 12....! Helgen blir nog lugn och trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar