tisdag 2 mars 2010

Sångtisdag


Har just kommit hem från vår kära kör som alltid är lika roligt. Min pappa har skött lillen som varit riktigt lugn. Somnade sittandes på soffan med moffa runt sju och sedan har han inte vaknat sen dess. Brukar inte vara så lugna kvällar när han är hemma med oss...:)

När jag i morse skulle ta mig till jobbet så stod jag på i stort sett samma ställe i 15 minuter. Körde framåt, bakåt, tog sats, fastnade, backade, framåt osv...men till slut, då jäklar, gick det bra. Vi bor i ett, enligt min pappa, snöhoooL där det snöar, snöar och driver snö. Runt runt och precis överallt där det inte ska vara. Visst, vi vet att det snöar varje år, men det är ju inte lika roligt när man inte ens tar sig ut från infarten.

Tur att jag har min far som har skottat åt oss två gånger idag och ska komma på morgonen och skotta innan jag börjar (för annars lovar jag att jag inte tar mig ut från gården)! Ni som vet hur vår uppfart ser ut förstår säkert...Tilläggas bör att jag börjar kl sju! En ängel, det är vad han är!

Nu ska jag se Mästarnas Mästare om det kommit upp på svt.play. Sen god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar