lördag 15 januari 2011

Då var det bestämt

Tadaaa, här är klänningen och jag är såå nöjd. Fast jag egentligen inte är så mycket för svarta detaljer på ett bröllop så blev jag idag kär i denna klänning. Svarta skor tänker jag till. Det svarta bältet är en valfri detalj som jag verkligen tycker gör hela klänningen. Den känns väldigt mycket som jag!

Valde mellan denna och en annan klänning som mer kändes som en sval strandklänning som jag också trivdes riktigt bra i. I den såg det till och med ut som om jag hade långa ben, kors i taket. Valet föll ändå på denna...! I slutet av månaden kan man se den lajv på den bröllopsvisning som äger rum på Nolia City Konferens. Dit ska jag för att få lite mer inspiration!


10 kommentarer:

  1. Riktigt snygg klänning, som verkligen känns som du. Så roligt att du hittade det du ville. Gick det bra på ringfronten också? Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer att vara fantastiskt fin i den klänningen!! =) KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh Jennie vad fin du kommer vara!! Åh så roligt det ska bli!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Superläcker klänning! Tyckte jag såg dig på stan igår!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Den var helt grym. Du kommer att bli smashing! Ytterligare en punkt att pricka av. Det går ju som smort det här =)

    SvaraRadera
  6. helt fantastik!!!!!! du kommer bli fucking faboulus!!!!

    SvaraRadera
  7. jättefin ,du kommer att stråla!!!!

    SvaraRadera
  8. Jisses, vilken fin klänning! Kommer bli nåt otroligt roligt att fota er! :D Ser fram emot det, lycka till med all planering!

    SvaraRadera
  9. Jäklar vad den var snygg! Vad skönt att ha hittat "den rätta" (på många sätt!:)

    SvaraRadera