måndag 24 januari 2011

Nu börjas det...

Bild från google...

Har nu haft min första bröllopsdröm, eller rättare sagt bröllopsmardröm.

Jag hade knallrosa spetsklänning och var helt ofixad i hår och inget smink, vigseln skulle vara kl 20 en fredagkväll men 20.30 var det fortfarande mycket som behövde fixas. Fick panik över att vi satt vigseln så sent på kvällen, för nu skulle ju festen bli så kort. Tårta och blommor hade jag glömt beställa och vi hade festen i någon väldigt konstig lokal samtidigt som två andra bröllopspar ställde i ordning inför deras, betydligt mer välplanerade bröllop som skulle vara dagen efter i lokalen brevid. Huva, jag är väldigt nöjd att det bara var en dröm.

3 kommentarer:

  1. Hahaha mmm - jag tror det kallas bröllopsnerver... :P

    Kram på Dig!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att jag kan hjälpa till!!!

    SvaraRadera
  3. Wihoo, perfekt Challan, då slipper jag vara nervös!

    SvaraRadera