lördag 8 januari 2011

God natt

Nyss hemkommen från en rikigt trevlig kväll hos kompisar i grannbyn. Åkte dit för att fira den nyblivna fyraåringen men blev bjudna på mat och spelkväll. Riktigt kul och mysigt. Libanesisk räksallad fick vi, hur gott som helst, det ska jag minsann göra redan nästa helg igen!

I veckan hälsade vi på Anders mormor och morfar så här kommer två bilder från det. Först Melker med tremenningen Ludvig.

Och här med gammelmormor och morfar (eller hur säger man egentligen)? Karin försöker gömma sig från kameran:).

Till slut:

Ond man med stekspade...var en av mina förklaringar ikväll till Sara i spelet Med andra ord.

Jag fick av förklarliga skäl inte fram det rätta svaret, vad tror ni att det är?

4 kommentarer:

  1. Schyssta bilder! Jag tror det är Gordon Ramsay ;)

    SvaraRadera
  2. Hej kusen! Lägg gärna in länken till min nya blogg i din blogglista! Den nya länken är http://holmlundgren.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Absolut Maria, det ska jag fixa!

    Svaret är dock inte Gordon Ramsay som man verkligen skulle kunna tro. Jag förklarade lite tokigt...svaret är nämligen Djävulen!

    SvaraRadera
  4. Ok! Kanske om du hade sagt gaffel, då hade det nog varit lättare :) Lycka till med det nya hälsosammare livet.

    SvaraRadera