söndag 23 januari 2011

Taggar inför träning


Efter två misslyckade mobilbloggsinlägg i helgen så märker jag nu att det ju behövs uppdatering här på min sida. Jag och Melker har just avnjutit söndagsmiddagen vid vardagsrumsbordet, sånt får man göra ibland tycker jag! Sambon är på skidspåret för att slipa på formen inför Vasaloppet och jag laddar inför söndagsgympan som jag verkligen ser fram emot. Förra söndagen var riktigt riktigt rolig så idag hoppas jag på samma tagg!

Annars har jag spenderat större delen av dagen på Vallsberget där Alexandra gått slalomskola. Betydligt kallare idag, men det blev nog en tio åk för min del i alla fall. Annars satt jag rätt bra där inne i värmestugan med en bok och lite varm choklad. Egentid när den är som bäst! Hann även förbi och titta på innebandyturnering för Anders brorsson idag, synd bara att de slutade vinna när jag kom dit.

Helgen har varit härlig med kalas, promenad och madrassåkning i solen samt god räkpasta här hemma igårkväll tillsammans med trevligt sällskap.

Veckan som kommer ser jag fram emot. Känns som det kan bli en bra en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar