måndag 27 april 2009

Höstkänslor och biobesök

När jag för en timma sedan körde hem från kvällens biobesök, kändes det som om det var höst. Fyra grader, regn och mörker, hujedamej så hemskt. Det är tur att man vet att sommaren är på intågande.

Jag och två av mina tjejkompisar slog till sist slag i saken och såg Män som hatar kvinnor, en helt fantastisk film där det även kändes som att alla svenska skådespelare var med. Hemska scener blandades med småroliga sådana och jag är från och med nu beundrarinna av Noomi Rapace, vilken skådis!

Roligt babysim idag där lillens mormor och morfar följde med och tittade på vår duktige son. Min pappa filmade, men än så länge är filmen lite lång, lägger ut en snutt om/när jag kan klippa ner den.

Nu på morgonen var lillen inte så nöjd när jag skulle upp på övervåningen och hämta den tunna åkpåsen, så han fick därför hänga med mig upp. På väg ner igen, halkade jag och kanade ner de sista 5-6 trappstegen. Slog mig i rygg och huvud och tappade andan, men lillen klarade sig utan skador. Det är ju helt fantastiskt hur man lyckas skydda de små utav ren reflex. Han började gråta lite, men det gick över väldigt fort. Satt på golvet nedanför trappen och undersökte honom samtidigt som jag försökte få tillbaka andan...

Hittade dessa bilder i pappas dator, håll tillgodo!
Liten kille hos sin mamma i somras...

Liten tjockis fyra månader gammal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar